Posted on: January 12, 2020 Posted by: dianis Comments: 0

Am început acest nou stil de viață anul trecut în Octombrie. 

Ce înseamnă de fapt?

Well, am schimbat câteva obiceiuri foarte proaste pe care le aveam înainte. Am avut o perioadă foarte stresantă și plină de activități, iar eu mă simțeam din ce în ce mai obosită. Trebuia să schimb ceva. Am făcut analize basic, absolut totul ok în organism, dar eu tot nu mă simțeam bine.

Acela a fost momentul în care am zis să încep să lucrez la alimentație și stilul meu de viață.

Pașii pe care i-am urmat au fost destul de simpli și îi puteți face foarte ușor:

  • Am dormit mai mult, minim 7-8 ore/noapte și am încercat să adorm înainte de 12:00 AM
  • Am apelat la un nutriționist și mi-a făcut o dietă personalizată. Asta vă recomand și vouă. Este foarte important să consultați un specialist în acest sens, pentru a nu vă afecta sănătatea;
  • Pe baza dietei am renunțat complet la zahăr sau miere;
  • Mănânc carne de două, maxim trei ori pe săptămână. Mă simt mult mai bine dacă consum legume, fructe, ouă, lactate;
  • Cafeaua mea zilnică este servită acasă, nu mai consum altceva (nespresso is life now). Așa am garanția calității;
  • Încerc să îmi gătesc 70% din ce mănânc. La job sau in weekend-urile leneșe de acasa prima Glovo sau altele. Not the case anymore – Din nou, asa am garanția calității;
  • Fac mișcare săptămânal, prin asta mă refer la plimbare, dans, sport, orice. Important este să faci un efort fizic. Spre exemplu, zilnic după muncă merg pe jos, prefer să cobor cu 2 stații înainte și să fac mișcare, să ascult o piesă faină sau să vorbesc la telefon cu ai mei.
  • M-am reapucat de sportul meu de suflet: tenisul de câmp. Găsește o activitate pe care o poți face cu drag, nu pentru că e in trend. Astfel, rezultatele vor fi și mai bune. 
  • Folosesc diverse suplimente pentru imunitate, vitamine bazate pe plante.

Sunt câteva idei de baza, simple, care mie cel puțin mi-au schimbat total sănătatea. 

Încearcă să îți faci o lista proprie de reguli de acest gen, te ajuta foarte mult. Chiar dacă nu reușești total, este în regulă, suntem oameni! Printr-o analiză periodica vei observa faptul că aceste schimbări prind contur de la o săptămână la alta.

Mult succes cu ele și nu uita: nu fi dur cu tine!

Important este să începi schimbarea și să faci pași mărunți spre o versiune mai bună a ta.

Cu multă iubire,
Dianis

Daca ți-a plăcut, nu uita să dai share! 🙂

Leave a Comment